Hudobné a lyrické prvky
Hudobné a lyrické prvky
Punk rock bands often emulate the bare musical structures and arrangements of 1960s garage rock . [ 14 ] Typical punk rock instrumentation includes one or two electric guitars, an electric bass, and a drum kit, along with vocals. Punk rock kapiel často emulovat porodila hudobné štruktúry a usporiadanie 1960s garage rock. [14] Typická punk rock inštrumentácie zahŕňa jednu alebo dve elektrické gitary, elektrický kontrabas a bubny kitu spolu s vokály. Punk rock songs tend to be shorter than those of other popular genres—on the Ramones' debut album , for instance, half of the fourteen tracks are under two minutes long. Punk rock piesní býva kratšia ako u iných populárnych žánrov-o Ramones' debutový album, napríklad polovica z tých štrnástich skladieb sú pod dve minúty dlhá. Most early punk rock songs retained a traditional rock 'n' roll verse-chorus form and 4/4 time signature . Väčšina skorých punk rock skladby zachovaný tradičný rock 'n' roll-refrén SLOKA podobe a 4 / 4 čas podpisu. However, punk rock bands in the movement's second wave and afterward have often broken from this format. Avšak punk rockových kapiel v pohybe na druhú vlnu a potom často členia z tohto formátu. In critic Steven Blush's description, "The Sex Pistols were still rock'n'roll...like the craziest version of Chuck Berry . Hardcore was a radical departure from that. It wasn't verse-chorus rock. It dispelled any notion of what songwriting is supposed to be. It's its own form." [ 15 ] V kritik Steven začervenat označenie "The Sex Pistols boli stále rock'n'roll ... ako najbláznivejšie verziu Chuck Berry. Hardcore bol radikálny odklon od ktorej. Nešlo refrén SLOKA-rock. Je rozptýlili akékoľvek pojem songwriting, čo má byť. Je to jeho vlastné formy. "[15]
Punk rock vocals sometimes sound nasal, [ 16 ] and lyrics are often shouted instead of sung in a conventional sense, particularly in hardcore styles. [ 17 ] The vocal approach is characterized by a lack of variety; shifts in pitch, volume, or intonational style are relatively infrequent—the Sex Pistols' Johnny Rotten constituting a significant exception. [ 18 ] Complicated guitar solos are considered self-indulgent and unnecessary, although basic guitar breaks are common. [ 19 ] Guitar parts tend to include highly distorted power chords or barre chords , creating a characteristic sound described by Christgau as a "buzzsaw drone". [ 20 ] Some punk rock bands take a surf rock approach with a lighter, twangier guitar tone. Punk rock spev občas zdravé nosovej, [16] a texty sú často křičel miesto spievajú v konvenčnom zmysle, a to najmä v hardcore štýle. [17] spev je charakteristický nedostatok odrody; posuny v živici, objem alebo intonační štýlu sú pomerne častá-na Sex Pistols' Johnny shnilo tvoria významnú výnimkou. [18] Komplikované gitarová sóla sú považované za samostatné-zhovievavý a zbytočný, aj keď základné gitarové prestávky sú spoločné. [19] Guitar časti tendenciu zahŕňať veľmi skreslené moc akordů alebo Barrov akordy, vytvára charakteristický zvuk opísal Christgau ako "Buzzsaw trubec." [20] Niektoré punk rockových kapiel sa surf rock prístup s lehčí, twangier gitary tón. Others, such as Robert Quine , lead guitarist of The Voidoids , have employed a wild, " gonzo " attack, a style that stretches back through The Velvet Underground to the 1950s recordings of Ike Turner . [ 21 ] Bass guitar lines are often uncomplicated; the quintessential approach is a relentless, repetitive "forced rhythm", [ 22 ] although some punk rock bass players—such as Mike Watt of The Minutemen and Firehose —emphasize more technical bass lines. Iní, ako napríklad Robert Quine, hlavné kytarista The Voidoids, nasadil divoké, "gonzo" útoku, štýlu, ktorý siaha cez Velvet Underground na 1950 záznamov Ike Turner [21]. Basgitara liniek sú často nekomplikovanej; podstatný prístup je trváci, opakujúce "nútenej rytmu" [22], hoci niektoré punk-rock bass hráči ako Mike Watt The okamžitý a Firehose-zdôrazňovať viac technických bass liniek. Bassists often use a plectrum due to the rapid succession of notes, which makes fingerpicking impractical. Bassists často používajú trsátko vďaka rýchlemu striedanie poznámky, čo robí fingerpicking nepraktické. Drums typically sound heavy and dry, and often have a minimal set-up. Bicie zvuk zvyčajne ťažké a suché, a často majú minimálne set-hore. Compared to other forms of rock, syncopation is much less the rule. [ 23 ] Hardcore drumming tends to be especially fast. [ 17 ] Production tends to be minimalistic, with tracks sometimes laid down on home tape recorders [ 24 ] or simple four-track portastudios. V porovnaní s inými formami rock, synkopování je oveľa menej pravidlá [23]. Hardcore bubnování tendenciu byť predovšetkým rýchla. [17] Výrobné býva minimalisticky, s dráhy niekedy stanovená na domáce Magnetofóny [24] alebo jednoduché štyri -- koľaje portastudios. The typical objective is to have the recording sound unmanipulated and "real", reflecting the commitment and "authenticity" of a live performance. [ 25 ] Punk recordings thus often have a lo-fi quality, with the sound left relatively unpolished in the mastering process; recordings may contain dialogue between band members, false starts, and background noise. Typickou cieľom je, aby sa nahrávanie zvuku unmanipulated a "skutočné", čo odráža záväzok a "autenticitu" z živého vystúpenia. [25] Punk nahrávok tak často a lo-fi kvalite, s relatívne zdravé ľavej nevyleštené v ovládnutí procesu; nahrávok môžu obsahovať dialóg medzi členmi kapely, chybného štartu a pozadia.

Punk rock lyrics are typically frank and confrontational; compared to the lyrics of other popular music genres, they frequently comment on social and political issues. [ 26 ] Trend-setting songs such as The Clash's " Career Opportunities " and Chelsea's "Right to Work" deal with unemployment and the grim realities of urban life. [ 27 ] Especially in early British punk, a central goal was to outrage and shock the mainstream. [ 28 ] The Sex Pistols classics " Anarchy in the UK " and " God Save the Queen " openly disparage the British political system and social mores. Punk rock texty sú zvyčajne frank a konfrontačnej, v porovnaní s textami iných populárnych hudobných žánrov, ktoré často komentovať spoločenské a politické problémy [26]. Trend-nastavenie piesní, ako sú The Clash to "Kariéra" a Chelsea to "právo na prácu" riešiť nezamestnanosť a hrozivo realitu života v mestách. [27] Najmä v skorých britských punk, ústredným cieľom bolo pobúrenie a šok hlavného prúdu. [28] Sex Pistols klasiku "anarchie v Spojenom kráľovstve" a "God Save The Queen "otvorene znevažovat britského politického systému a spoločenské zvyky. There is also a characteristic strain of anti-sentimental depictions of relationships and sex, exemplified by "Love Comes in Spurts", written by Richard Hell and recorded by him with The Voidoids. Anomie , variously expressed in the poetic terms of Hell's "Blank Generation" and the bluntness of the Ramones' "Now I Wanna Sniff Some Glue", is a common theme. K dispozícii je tiež charakteristické kmeňa anti-sentimentálnu zobrazenie vzťahov a sexu, ktorá má "Love Comes v Spurts", ktorý napísal Richard Peklo a zaznamenal s ním o Voidoids. Anomie, rozlične vyjadrený v poetické hľadiska Peklo je "Prázdny Generation "a otvorenosť k Ramones'" Teraz chcem aby čuchať Niektoré Glue ", je častou témou. Identifying punk with such topics aligns with the view expressed by V. Identifikácia punk s týmito témami harmonuje s názorom V. Vale , founder of San Francisco fanzine Search and Destroy : "Punk was a total cultural revolt. It was a hardcore confrontation with the black side of history and culture, right-wing imagery, sexual taboos, a delving into it that had never been done before by any generation in such a thorough way." [ 29 ] However, many punk rock lyrics deal in more traditional rock 'n' roll themes of courtship, heartbreak, and hanging out; the approach ranges from the deadpan, aggressive simplicity of Ramones standards such as "I Wanna Be Your Boyfriend" [ 30 ] to the more unambiguously sincere style of many later pop punk groups. Vale, zakladateľ San Francisco fanzine vyhľadávanie a ničenia: "Punk bol celkom kultúry revolt. Bola to tvrdá konfrontácia s čiernou stranu histórie a kultúry, vpravo-krídlo snímky, sexuálne tabu, a delving do toho, že nikdy nebola vykonaná Pred akýmkoľvek generácie v takej dôkladnej spôsobom. "[29] Avšak, mnoho punk rock texty riešiť vo viac tradičné rock 'n' roll témy Námluvy, žal a visí von; prístup sa pohybuje v rozmedzí od tvár, agresívne jednoduchosť Ramones noriem, ako je "Chcem byť tvoj priateľ" [30] na viac jednoznačne lojálnej štýl mnohých neskôr pop punkové skupiny.